söndag 20 juni 2010

världens sötaste ungar!



tors-fre hade vi besök av dessa urgulliga ungar och deras mamma och pappa. lovis och theo lekte för fullt. det vart 2 supertrevliga dar (även om vi inte tog oss till parken zoo) och den här familjen är stor anledning till att jag så gärna vill flytta hem.
fredag kväll vart också himla trevlig och den spenderades hemma hos jenny med cider och annat gott. resten av helgen har bestått av packning och ännu mera packning. idag tar vi en kort paus för lite shopping och fika med kattis.

nu är det inte långt kvar tills flyttlasset går. barnens sista dag i lägenheten är på onsdag. då åker vi upp till dalarna för att kolla på hus och fira midsommar. det blir fest hemma hos mamma och pappa med syskon, kusiner och tremänningar (sysslingar för att översätta till alla västeråsare ;) ). husen vi ska titta på tror jag att jag kommer älska. alla tre. jag hoppas av hela mitt hjärta att något av dem kommer bli vårt hus inom en snar framtid.

4 kommentarer:

Gehenna sa...

HAHAHAHA! Två framtida par!!!!

-- sa...

Nej men vet du vad, jag förstår vad som menas med både tremänning och syssling. Vi är allmänbildade i de här trakterna ;D Hoppas du får en supermysig midsommar och självklart håller jag tummarna för att ni får tag i ett drömhus! Kram.

Mia sa...

sanna: det har du nog rätt i! :)

maria: haha, ja det var dumt av mig att tro att ni inte skulle förstå! fast jag tror nog du är den enda, för ingen annan har förstått mig när jag sagt tremänningar. du är kankse en av de smartare i den här staden :). tack detsamma när det gäller midsommar! vi hörs snart om p&l. inte långt kvar nu!!!

Emma sa...

Åååå vilka godingar! Och vad gullig du är med dina fina ord...blir lite löjligt tårögd. *ler*
Nu ska jag ta mig tid att se det där Greys avsnittet som du inte berättade om. Båda barnen har just somnat. Men om August sover för natten, det vet man inte....
Hörs snart!! Kramar!

Ps.Jag vill ju gärna ha några bilder från vårt besök, men det kan vi väl fixa när ni bor här kanske..