tisdag 15 juni 2010

flyttfika

fikat

några av fikagästerna; jenny, amanda, lovis och kattis

bästisar

i söndags hade vi flyttfika här hemma. alla som jag ville skulle komma, kom och det var hur trevligt som helst. men det kändes jobbigt att det skulle vara sista gången innan jag flyttade som jag träffade alla, så jag fick lov att planera in en träff till med var och en :). fick även reda på att en av gästerna skulle bli mamma! vart såå glad och jag är väldigt säker på hon kommer få en sjukt söt bebis.

nu är minna här och kommer vara tills vi åker uppåt för att fira midsommar. roligt med sällskap. på torsdag kommer förhoppningsvis emma med familj hit. vi ska gå på parken zoo på fredag om det blir fint väder. ska bli superskojj att de kommer och hälsar på!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dina bounty cupcakes var gudomligtgoda (:
Vill ha receptet på dem , elr vart kan man hitta dem ? (:

Anonym sa...

ojj glömde att säga att det var jag som komenterade som Anonym
// Minna

Mia sa...

recept.nu finns alla goda recept! och självklart är det leila :)