fredag 11 juni 2010

husletande

det här med husletande är ju inte det enklaste. jag är fruktansvärt trött på det. vi fick så klart inte det hus vi verkligen verkligen ville ha utan det vart för dyrt för oss. förstår faktiskt inte hur vissa kan tycka att vissa hus är värda hur mycket som helst, men men. kankse bara vi som tänker lite längre... nu har jag hittat ett till som jag verkligen vill ha. det är visning om ca 2 veckor. jag hoppas att vi båda kommer tycka om det. det är ett hus i min smak det. rött litet hus ute på landet. jag hoppas hoppas hoppas.

min syster är för tillfället på arbetsintervju i borlänge. guuuu va jag hoppas att hon får det jobbet. det vore rena drömmen att vi båda skulle flytta hem den här sommaren. jag håller tummarna så hårt det går.

på söndag ska vi ha fika här hemma. sista fikat innan vi flyttar. känns vemodigt. men ack så mycket gott jag ska baka :). massa gott jag velat baka under dessa "bantar-veckor". jag fick tyvärr välja bort några saker, för så många kommer det inte. men det blir bla. cup cakes, paj och semi freddo. gott gott. på söndag kommer även minna hit och stannar nästan 2 veckor. det ska bli jätteskönt med lite sällskap och lovis längtar i massor!

det blir många turer till lekparken nu när vi har sådant härligt sommarväder!

Inga kommentarer: